tisdag

Detta går ju bra, vi är grymma på att blogga.. Två inlägg på hur många dagar? 4? Men Issa skrev ett inlägg härom dagen om hur bra det gått när vi spelat biljard, fast det skickades aldrig men tycker det räknas ändå.

Här händer det saker iallafall, förutom att vi spelat biljard har vi träffat massa folk, provjobbat, vart på en till intervju och jag har fått jobb :D Issa provjobbar på mitt jobb idag och antagligen börjar hon också där sen. Skönt att allt börjar ordna upp sig!

Idag är jag ensam hemma, rätt tråkigt så ska iväg och bada med en otroligt rastlös kille. Vi får se hur det blir jag är jätte trött så hade kunnat tänka mig att ligga och sova på stranden, men så blir nog inte fallet. Men nu måste jag springa är sen, som vanligt.

/ S

Kommentarer
Postat av: Louise

Sanna jag skrev ett inlägg som jag lovade att jag skulle göra ;)

2010-09-02 @ 23:47:58
URL: http://aupairlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0