Live from callcentret

Ett år sedan sista inlägget som vanligt, men som Sanna berättade så har vi dessvärre inget internet. Men nu sitter vi på betsafe vårat jobb, vi sitter och kollar vad vi ska vara imorgon på halloween på google, lyssnar på musik och pratar med vår extremt sociala arbetskamrat. Om ni undrar varför vi inte ringer ut så är det för att det är fredag , vi jobbar hela tiden annars och jag har faktiskt ringt nästan 100 samtal idag dock har Sanna bara ring ca 40 men det är så bra ändå. Idag bad vår chef oss att hänga upp något i vårat callcenter som gav mig och Sanna inspiration till att sälja bonusar. Jag och Sanna tog tillfället i akt och skriva ut en bild på oss två tillsammans som nu tar alla plats , så mycket plats att våran managers segelbåt knappt syns. Men det var han son hängde upp dom så det var inte rikitgt bara våran förtjänst, det ser bra ut i alla fall. Imorse gjorde vi american panncakes som blev otroligt goda! till linch blev de chicken burger som inte var helt klar. Annars är det som vanligt här förutom att hösten är på väg till ön, vilket innebär tjocka leggins och kavaj. Och ni som tror att jag och Sanna skulle vara bruma här nere kan slänga er i väggen. Då vi jobbar hela tiden dock bra tider 13-20 men vi hinner inte sola. Jag tog en tripp till Hilton hotell häromdagen och betalade 10 euro för 8 minuter , mycket värda pengar men gav inget resultat. En av våra jobbar kompisar tipsade oss om ett solarium här som var billigare, vi får ta och testa det innan min mammi kommer hit.. Nu slutar vi om tjugo minuter vilket innebär lycka och två dagar off. Fredagen ska spenderas med utgång och glädje, lördagen blir det halloween fest, och söndagens schema lär bli ganska tomt. Förhoppningsvis glider en liten lön in under helgen ochså. Pussele Issele

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0