Birthday one of a kind

Så vart ska man börja? rubriken förmedlar nog de mesta. Men jag ska försöka utveckla lite bättre, de var i alla fall min födelsedag i måndags. Dagen började med att mamma ringde och väckte mig klockan sju.. men trots de somnade jag om. Sedan plingar de till och då är det Johannes som är vaken lite för tidigt men de var ett gulligt grattis sms i alla fall. Jag gick runt och vimsade i lägenheten i två timmar, var ute och gick i en timme. Men efter de så var de dags att väcka Sanna som sov så djupt så. Men hon vaknade och de blev en tripp till stranden, därefter hittade vi vårat mycket efterlängtade shopping center. De blev lite skor och smycken. Sedan var de pannkaks tårta följt av taggning till kvällen med lite för många cosmopolitans. Men väl ute på bargatan träffar vi våra vänner och våra andra vänner (observera att dessa två kretsar inte tål varandra) två av våra vänner firar mig på ''maltas sätt att fira en födelsedag'' de beställer in en flaska skumpa och är inte rädda för att fylla på våra glas. Sedan var de shotbricka efter shotbricka. För att vara kortfattad så var resultatet av kvällen fylla men det var en spårad kväll. Den blev inte mindre spårad när våra vänner hamnar i bråk med våra andra vänner. Men efter mycket om och men så hamnade vi på en efterfest. Men men nog omde , nu ska jag och Sanna gå ut på balkongen och dricka lite vin..
Pussele
Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0