all in

Jag kan inte riktigt sätta ord på mina känslor just nu.. Malta är sjukt, verkligen heelt sjukt och vi drack några drinkar för mycket igår. Visserligen var det en kille som köpte vatten till mig, så att han inte skulle behöva bära mig hem sen förklarade han.. Snällt men efter vattnet kom han med en shot, vet inte riktigt hur han tänkte där? Men, vi är på Malta och här finns det inget som heter normalt.

Idag skulle jag chansa på att de flesta här är bakis och många ligger och har ångest över gårdagen. Det är all in all time som gäller och som ni vet kan det inte gå bra alla gånger.. Jag och Issa brukar alltid ligga i vår soffa dagen efter vi vart ute, och berätta allt dumt/kul/onödigt vi sagt, gjort och hört under kvällen och det kan bli väldigt underhållande ibland..

Det är så svårt att veta vad man ska skriva här på bloggen för om jag ska berätta allt som händer kommer jag få sitta här i evigheter. Men för att göra en lång historia kort, (vilket inte är min starka sida men ska göra ett försök) Vi firade ju Issa och Filip i torsdags vilket blev mycket lyckat. Tacosen var god, folket som var med underbart. Väl ute på bargatan spelade vi biljard som jag inte kommer ihåg hur det gick men någon lär ju vunnit så det gick bra. Jag Issa Alex & Mio körde duett till Grease på Nordic bar, fick tyvärr inte det inspelat men skivkontraktet är på g.         

Nu är det idol på tv4 play som gäller, hade inte suttit fel med en chipspåse men kom precis på att det är söndag idag och då är de flesta affärer är stängda.. Vi har en på gatan brevid men den är bara öppen några timmar och kommer inte ihåg när så orkar inte chansa. Söndag är vilodag.  

/ Sanna
                
          
                                  Issa Alex Per & Oliver på native

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0