lördag

Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men så gott som alla våra inlägg handlar om gårdagens festande och det här kommer inte bli något undantag. Men för sakens skull kan jag börja med att skriva att vi har fått jobb, igen. Vi fick ju jobb första veckan här men det blev inget med det, men nu ska vi börja på ett spelföretag som heter Betsafe. Som jag förstått det ska vi provjobba en månad och se om det funkar. Vi kan ju inget om poker osv så dom är lite osäkra på oss pga det. Vi har fått en "support bibel" som är på engelska och huuuur många sidor som helst som vi ska skriva ut, läsa igenom och förstå. Har inte skrivit ut den än, men jag har flörtat lite med en kille så han ska fixa det. Sedan har våra kompisar lovat att hjälpa oss för dom kan poker och sånt. Så allt är under kontroll.

Så, nu kan jag skriva om igår utan att ha dåligt samvete för att vi bara berättar om när vi festar! Men det är ju det som är kul att höra om, right?
Igår var en förvirrande kväll för min del. I början på kvällen var det nästan inga svenskar ute. Enda vi hittade var Max som släpade runt på två dryga tjejer han hittat, men dissade rätt fort som tur var. Sen vet jag inte vad som hände, men "folk" dyker upp en efter en och visst, både jag och issa tycker det är kul att springa runt och prata med olika och inte bara sitta vid samma bord hela kvällen. MEN, igår blev det lite för mycket. Fast nu när jag tänker efter kanske det var drinkarna & shotarna som var för många. Vi hade kul i alla fall och slutade på efterfest hos våra kompisar och sparade taxipengar genom att sova där också.

Nu ska jag sova bort min baksmälla och sen får vi se vad som händer ikväll. 
/Sanna


Några bilder från Issas födelsedag :)




Vår fina & goda pannkakstårta!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0