Fredag

Välkommen tillbaka Isabelle ;)

Idag är jag ledig, vilket är skönt. Dels för att jag kunde sova länge, dels för att det är storm ute! Vaknade av att det lät som att fönstrerna skulle blåsa sönder och något tak i närheten höll på att blåsa av. Så det är skönt att slippa gå ut, men också läskigt att vara ensam hemma. Jag har sprungit runt hela dagen och kollat fönster osv så att dom är stängda för det låter som dom blåser upp hela tiden! Regnar gör det också, men det känns som det börjar lugna ner sig lite nu och enligt Micke våran chef skulle det värsta vara över vid 16.00 så det hoppas vi på!

Ikväll är det after work, eller "that drinking thing" som våran trainer på jobbet kallade det. Gratis mat och alkohol är det ingen som tackar nej till, är dock lite missnöjd börjar jobba klockan 09.00 imorgon.. Så det blir inte lika mycket alkohol för min del som för Isabelles. Men det blir kul, om vi inte blåser/regnar bort på vägen dit.

Jag har en dejt ikväll. Man fick ta med sin flick/pojkvän dit. Johan våran kompis jobbar också på Betsafe och bor två hus från oss, han frågade om vi skulle gå dit tillsammans och rätt som det var hade jag en dejt. Berättade det för Katrina, en polsk tjej som också jobbar i callcentret och hon sa "Ooh, I think you two look beautiful together". Tror inte hon förstog att det inte var seriöst utan bara en kul grej.. Vi får se ikväll.

Kära gud, låt det sluta regna så vårat smink samt frisyrer inte blir förstörda när vi går till Hugos sen. Amen.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0