Fredag

Fredag klockan halv sju är inte den bästa tiden att ringa upp kunder vid, ingen som har tid att prata.. Sen har vi börjat med en ny kampanj som jag inte kan bestämma mig om den var rolig eller tråkig att ringa på. Vi har annonserat på typ aftonbladet i mobiler och tryckte man på den bannern vi hade ringer vi upp osv. Men hälften av dom jag ringt idag hade råkat trycka fel bara.. Lär er era mobiltelefoner säger jag då!!

Slutar om nu vilket ska bli väldigt skönt. Lyssna på lite musik när jag sitter på bussen hem, sen lägga i en tvätt (vilket jag kommer glömma fast jag absolut inte får det, har inga rena strumpor/leggins kvar!)
Efter det blir det nog lite middag med min kära sambo Isabelle och en film på det. Kanske att vi går upp till Sara och Mathilda och är med på förfesten som ska vara där ikväll, men någon utgång blir det antagligen inte ikväll.

Funderar på att ta en tur till Sverige i april någon gång, men får se om jag hittar några bra biljetter.. Ska ju till dit i början på juni också när Jonas tar studenten.. Något jag inte gillar med att jobba är att man måste börja planera sin semester i typ februari! Vem vet vad man ska göra i juli redan nu? Okej, väldigt många kanske men jag gillar inte att planera så långt i förväg. Men, här ska skaffas en almenacka (just nu måste jag skriva upp allt i mobilen och den funkar inte riktigt som jag vill) och mina semesterdagar ska planeras.

/Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0