Fredag

Det är konstigt hur man kan vänja sig vid att alltid gå runt och sakna någon. Det som får mig att må dåligt är att jag känner mig så dålig på att höra av mig, att jag när det hänt något inte får tanken "jag måste ringa och berätta för henne" direkt. Kanske blir så för att jag är så van vid att vi inte pratar varje dag längre.. Sämst är det iallafall jag saknar min andra halva så otroligt mycket.

Ikväll blir det föra med Issa och Sara och sedan utgång i Paceville eller pv som många så coolt kallar det, där vi möter upp resten. Grabbarna har pokerkväll innan så dom lär vara rejält fulla, och om man ska gå efter vårat samtal förut där karatefylla nämndes kanske inte vi är så mycket nyktrare. Vi får se helt enkelt, skönt att både jag och Issa är lediga hela helgen också. Så vi kan ligga och tycka synd om oss själva med morgondagens eventuella baksmälla. Men nu ska jag fortsätta jobba, telefonen kallar.

/S


Love you ♥


En annan person jag också saknar otroligt mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0