Lördag

Igårkväll jobbade jag mitt andra pass som frisör, Isabelle som var kund och det var inte många millimeter jag hade tillåtelse att klippa av.. Men det gick bra, hon hatar mig inte så det kan inte blivit för kort. 

När vi var klara och gjort oss iordning det gick vi upp till Sara i lägenheten ovanför och drack vin och pratade. Efter några glas drog vi vidare ut och där blev jag stopad av Max som köpt en shotbricka och ville ha hjälp att dricka upp den, klart man ställde upp. Det blev lite mer shotar, lite annat drickande och en rikigt kul kväll.

Jag och Sara vinglande hem vid 5 och sa godnatt i hissen. Några minuter senare kom Max och vi satte oss och varvade ner med vatten och serious talk. Så jätteseriöst vet jag inte om det blev, men vi hade en trevlig stund. Han bäddade ner sig i vårat "gästum/tv-rum" och jag i mitt sen blev det godnatt.

Väcktes vid 11 imorse av Philip som var på g, han hade inte sovit något utan kommit till Sara vid 8 direkt från bargatan. Var inte så jättetaggad på att gå upp utan somnade om, vilket resulterad i att han kom ner var 15 minut och försökte dra upp mig ur sängen. Enligt honom var det för fint väder ute för att sova. Tillslut gick jag upp, åt lite frukost och anslöt mig till Philip Sara och Max uppe på Sara & Thildas terass. Låg och solade ett tag, fler folk vaknade till liv och gjorde oss sällskap. Vi beställde mat, grabbana hade show, solen gick imoln och alla började bli lite sega.. Jag Sara och Issa gick och la oss vid 3 och vaknade runt 9 igen, åt lite mat och nu håller Sara och Issa på att fixa sig inför ikväll. Jag tog ett moget beslut och stannar hemma, vet inte vad jag känner för egentligen. Lite nere, eller kanske bara bakis fortfarande.. Alex var stupfull igår och var på allt och alla, liten överdrift från min sida där men så kändes det iallafall. Kanske därför bargatan inte känns så lockande pallar inte det ikväll igen..  

Just nu längtar jag till Sverige, Melodifestivalen ikväll. Jag älskar Melodifestivalen. Det hade jag gärna spenderat kvällen framför.

/S


Kommentarer
Postat av: Louise

Jaa kom hem och kolla på melodifestivalen ! <3

2011-02-07 @ 17:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0