Måndag

Helgen var sjuk. After work i fredags, och tyvärr blev det inte mer alkohol till Isabelle än till mig. Om det blev lika mycket eller mer till mig kan jag inte svara på, mina sista timmar ute är svarta men vad jag har hört hade jag kul samt ramlade av en stol.

Jag lyckades ta mig till jobbet, började bli bakis vid 4-5, åt på resturang med Issa, Nathalie & Danilio. Fortfarande bakis vid 11-12, både jag och Issa gick hem efter resturangen för att sova. När vi kommer hem hör vi att Sara är hemma så vi springer upp till henne en stund. Slutar med att alla tre traskar ner mot bargatan någon timme senare. Sara för at hon var påväg ut, Issa för att hon lika gärna kunde sova dagen efter och jag för att illamåendet hade gått över. (Plus att jag enligt Fredrik lovat Philip att jag skulle ut, hade tydligen skakat hand och allt och man ska inte bryta sina löften.)

Nu sitter jag på jobbet, går lite segt med ringandet eftersom jag ringer norska kunder idag. Förstår inte riktigt vad dom säger så det går lite sådär.. Om en stund kommer det bilar till kontoret och hämtar upp oss som jobbar i support samt call centret. Vi ska till Valetta på teambuildning. Ska bli kul dock är Isabelle sjuk så måste klara mig utan henne.. Ska förhoppningsvis gå bra.

Nu kallar telefonen och mina norskar.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0