Onsdag

Kaos på jobbet både torsdag och fredag och inget internet hemma förutom i Issas säng resluterade i inget bloggande.. Men har haft det bra, fick jobba i supporten några timmar på tors samt hela fredagen istället för i call centret så det var kul.

Vi var ute i fredags, låste inte dörren när vi kom hem så vid 6-7 på morgonen kommer Mio och Philip indundrande hos oss och däckar i vårat tv-rum.. Lagom glad tjej där som blev väckt..
I lördags var vi på middag hos Issas gamla jobbarkompis Nathalie från Stockholm som precis flyttat ner till Malta med sin kille. Väldigt god mat, och en kort utekväll efter det. Jag påminner Issa om att vi måste låsa dörren den natten, men självklart glömmer vi det.. Slutar med att jag vaknar av att Max kommer vid 7 tiden och mumlar om att det är kallt och om han får låna andra halvan av min säng. Jag var trött så orkade inte fråga varför han inte gick hem till sig själv när han bor två hus ifrån oss.. Full var nog svaret på den frågan.

Nu ska jag fortsätta jobba och få med Issa att köpa lunch snart också förhoppningsvis börjar bli lite hungrig.

/Sanna


Isabelle, Jag & Nathalie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0