Tisdag

Som om det inte räckte med att vi köpte sköldisar, nu har vi gjort en till drastisk impulsgrej.. Vi har pratat lite om att bli brunetter igen båda två. Eller, Issa har tyckt att jag ska bli det och jag har tyckt att hon ska. Ingen har nappat på förslaget, tills igår..

Vi var i affären och skulle handla mat, blir väldigt impulsiva. Bestämmer oss för att ringa till Oliver, tycker han att Issa ska bli brunett kör vi på det båda två. Till våran besvikelse(?) säger han ja, och vi sätter oss på golvet i affären och försöker hitta en bra färg båda är nöjda med. Efter mycket om och men enas vi. Går hem, färgar, duschar, panik när vi kollar i spegeln (svart), torkar & fönar, fortfarande smått panikslagna (brunt).

Men idag är jag ändå ganska nöjd, ångrar mig bara lite då och då. Hade velat ha det ljusare men får hoppas det går ur lite när jag duschar och blir ljusare så sätt.

Idag har vi shoppat innan jobbet, hittade lite kläder samt mascara så jag är glad. Och min kära Isabelle är så fin i sin nya hårfärg! Love

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0