Torsdag

Älskar att jag inte ens kan stava till huvudstaden i landet jag bor i.. Valletta ska det vara och inget annat.

Nu när vi klarat upp det tänkte jag börja med att säga att jag just nu älskar mitt jobb och trotts att det regnat lite idag samt blåser så älskar jag Malta.

Isabelle ligger ju på sjukhus igen sedan i tisdags, privatsjukhus denna gången och dom som jobbar där är hur mysiga som helst. Båda gångerna jag varit där har dom inom 5 minuter frågat om jag ska sova över. (Har kommit dit ganska sent vid 8 eftersom jag jobbar till 7) Igår tänkte jag varför inte, och jag fick till och med en egen säng. Eller ja, bäddfåtölj men den var helt okej att sova i.

Gick direkt från sjukhuset hem till Micke våran callcenter chef imorse då vi hade frukostmöte hos honom med en tjej som är ansvarig för pokeravdelningen. Känns så vuxet att ha frukostmöte med jobbet, det var kanske inte jättekul, men god frukost samt nyttig information eftersom vi i call centret ringer våra pokerkunder med erbjudanden ibland. Och om inte annat är det bra att ha koll eftersom vi jobbar i supporten en gång i veckan också.

Fick skjuts till jobbet efter mötet, solen har tittat fram igen, Isabelle får antagligen åka hem från sjukhuset idag och kunderna är glada när jag ringer. Enda jag har att klaga på just nu är mina knän som gör riktigt ont för tillfället, men annars är allt på topp. 

Nu ska jag tvinga med Jasmine ner och köpa lunch på Deggis.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0