Torsdag

Igår flyttade en kompis till Sara och Thilda ner till Malta. Skulle egentligen följt med dom ut på ett glas vin men somnade i soffan när jag väntade på att Sara skulle göra sig iordning, plus att det började spöregna, så jag stannade hemma och kollade på ett avsnitt Oc innan jag somnade.  

Idag fyller min mami år, så grattis till henne ♥ Har inte så mycket planer för dagen, hem och laga middag efter jobbet och förhoppningsvis kolla på The social network. Efter det lär ju Oliver komma till oss eller Issa försvinna till honom så får se om jag sover hemma eller uppe hos Sara och Mathilda. Vi har fortfarande tråkigt väder, men ska inte klaga förhoppningsvis blir det finare och varmare snart!

/ S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0