Tisdag

Igår efter jobbet åkte jag med Issa in till sjukhuset igen, hon behövde ny antibiotika och vi tänkte att det kan väl inte ta så lång tid.. Sist vi var där visste dom ju inte vad som var felet på henne och då tog det runt 7 timmar innan vi var "klara". Men nej så fel vi hade.. Vi åkte in direkt efter jobbet, så vi var där vid halv 8 ungefär. Vi väntar, och väntar.. Isabelle blir otålig och frågar en vakt hur lång tid det kan ta, han säger att det finns folk som väntat sedan klockan 1 dvs cirkus 8 timmar. Vi väntar ännu mer.. Köper äckliga mackor i en automat, köper godis från en annan, går ut och röker ett antal gånger..

Vid halv 4 lämnar jag sjukhuset eftersom jag skulle upp och jobba idag och var tvungen att sova.. Issa stannar och kom hem vid 7-8 imorse.. Trevligt besök på Maltas bästa sjukhus. (Som absolut är bra, men åker man till akuten är det bra att ha jätteont och gråta så får man hjälp snabbare,,)

Jag kom upp i morse, dock tog bussresan tid eftersom det var ett "vägarbete" på ett ställe så jag blev några minuter sen. Micke vår callcenter chef och bästis sa att det var lugnt han tyckte jag var duktig som kom nästan i tid trots att jag spenderat min kväll och natt på sjukhuset. 1-0 till mig.

Annars händer det inte så mycket kul förutom det vanliga som är att festa, umgås med vårat "gäng" som tyvärr inte umgås på samma sätt längre sen Alex och jag gjorde slut, eller han gjorde slut.. Jag har svårt att träffa honom, kan inte riktigt kontrollera mina känslor och tankar när han är i närheten. Så försöker undvika det så gott det går, känner inte för en repris av förra helgen då jag satt med Philip och grät på bargatan..
Men men, det var roliga saker jag skulle skriva om. Jag klippte Mathildas hår i förrgår, det var kul och blev faktiskt bra är lite stolt över mig själv. Så vill ni ha en billig frisör (läs gratis) är det bara att höra av sig.

Nu ska jag fortsätta jobba. Avslutar med att jag är så otroligt glad att jag har Isabelle här på Malta och att vi träffat Mathilda & Sara ♥  

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0