bakis.se

Som vanligt när jag skriver så sitter jag på jobbet. Slutar om en halvtimme vilket ska bli otroligt skönt. Då vi var ute igår, och det vart lite väl mycket att dricka, har jag varit bakis hela dagen. Började klockan 4 vilket var bra så jag kunde sova men det hjälper inte så mycket om man kommer hem vid 5 på morgonen.. Tog iallafall taxi till jobbet där jag möttes av en lika bakfull Yash som skulle jobba samma pass som mig. Men dagen har gått bra, och gårdagen var kul så sammanfattningsvis var utgång en bra ide.

Nu ska jag gå iväg och sminka mig lite, Challe fyller 21 idag så jag ska till henne direkt efter jobbet. Möter upp Issa på bargatan och sen ska vi försöka hitta dit, har aldrig varit hemma hos henne så får se hur bra vi lyckas med det..

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0