Lördagskväll på kontoret

Nu sitter jag på jobbet, och har vart här sen klockan 4. Kände mig duktig och tog en promenad hit istället för att åka buss. Gick inte strandpromenaden eftersom det tar ungefär dubbelt så lång tid som om man går "mellan husen". Inte mycket att göra på jobbet idag, vilket är skönt men samtidigt går tiden väldigt långsamt.. Men nu är det inte långt kvar slutar klockan 12.

Får skjuts hem och sen ska jag upp till Mathilda och hämta tillbaka min bok. Göra lite te, rosta mackor och sätta mig och läsa en stund. Blir ingen utgång idag känner inte för det.. Imorgon däremot, Lina kommer ju samt att Nathalie får besök och Danilios kompisar är fortfarande kvar. Så det blir nog en kul kväll!

Vi var ute i onsdags som sagt, och igår. Hade kul, var mycket folk jag kände ute igår och då blir det alltid roligare än om det bara är några stycken. Jag älskar att springa runt och inte bara vara med samma personer hela kvällen.

Får se om jag orkar/hinner lägga in bilder från kameran till datorn ikväll elller imorgon, isåfall kommer bilder upp på bloggen på måndag! Funkar inte att lägga upp bilder hemma vårat internet är för dåligt så måste vara lite busig och göra det på jobbet under lunchrasten..

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0