lovelove

Här kommer ett bevis på att jag har världens bästa sambo! Kom hem en dag efter jobbet och då hade sötisen bakat brownies. ♥ Förutom denna fina hade hon gjort samma fast i muffinsformar också, väldigt gott kan både jag och Oliver intyga.





Som vanligt sitter jag på jobbet, lite uttråkad för de senaste 50 samtalen jag ringt har varit "konstiga" telefonnummer, som jag antar att dom flesta är fake. Inte det roligaste, men humöret är på topp ändå. Det har varit väldigt bra stämning på kontoret hela dagen. Vi är bara tjejer som jobbar i callet idag och Micke har varit på möte. Nu menar jag inte att vi gjort andra saker än att jobba, men det har varit många skratt och skön stämning som sagt.

Nu är det inte långt kvar tills det blir hemgång, vårt stora problem idag är om vi ska gå ut eller inte. Var ute igår, och ska antagligen ut imorgon, fredag samt lördag.. Eventuellt söndag och nästa vecka.. Låter inte så bra, men med utgång menas inte att dricka oss stupfulla utan några kvällar blir det endast några glas vin eller så. Lina är ju här på besök så vi vill att hon ska ha roligt, samt att det är Unibet open så väldigt mycket folk här på Malta och bargatan.

Isabelle sitter här brevid mig och har större beslutsångest än jag någonsin sett henne ha! Hörde henne precis säga något om att vi kanske ska göra detta till en killerweek... Får se hur detta slutar,

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0