Soliga hälsningar från Malta..

Idag har det varit strålande sol här på Malta, men inte får man ledigt från jobbet för det.. Har varit en seg dag idag är inte alls tagg på att ringa. Tror ingen i callet har varit det, inte många röster som hörs. Men vi har det mysigt med lite musik och många pauser.. Får ta igen detta imorgon. Råkade nästan säga att jag ringde från facebook i mitt förra samtal, det blev ett "Jag ringer ifrån face...Betsafe". Kasper och Isabelle hade kul. Jag är alldeles för trött för att jobba idag!

Men jag har bokat flyg&tåg biljetter till Sverige precis vilket känns riktigt skönt. Ska bli kul att komma iväg från denna kära lilla ö ett tag.

/S


"Utsikten" från vår bushållplats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0