Sverige på g

Idag är det stålande sol på Malta, lite moln här och där visserligen men jag tog mig en promenad till jobbet idag. Hade jeans, tunika, kofta samt jacka på mig men både jackan och koftan åkte av efter några minuter.

Har precis lämnat in ansökan om semester, så går allt som jag vill blir det Sverige 16-24 april. Pratade med en av mina chefer förut och hon sa att det nog skulle gå bra, min andra chef måste bara godkänna det först också. Ska bli jättekul och förhoppningsvis är det hyffsat varmt då så jag slipper dunjacka och tre par leggings. Skolorna har påsklov den veckan så jag hade tänkt hitta på något med mina söta kusiner någon dag, 10 och 12 år är dom så frågan är vad man ska hitta på.. Bio kanske?

/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0