Tisdag

Trött tjej är inne på sista timmen på jobbet. Ska bli så skönt att komma hem, ta det lugnt och förhoppningsvis blir det en film med Isabelle. Vi har möblerat om i tv/gäst rummet, ställt ihop två sängar så det blir en dubbel, sedan har vi vänt på extrasängen så den står på sidan bakom ena sängen så det blir ett ryggstöd. Superbra blev det!

Vi var och shoppade lite innan jobbet idag, hittade ett par skor samt en jacka. Dock blev det bara skorna som fick fälja med hem eftersom jag fick sån beslutsångest med jackan. Svart eller beige? Passar bättre i svart, men hade vart kul med en beige eftersom jag har svarta leggings ofta och då blir man så väldigt svart om man har en svart jacka också. Plus att min nuvarande jacka är svart.. Så det är dagens I-landsproblem, jackan man passar bäst i eller den som är "roligast". Spännande att se om jag lyckas bestämma mig eller köper båda två...

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0