To much drama!

Som rubriken säger, fööör mycket drama på denna lilla ö! Jag är så otroligt trött på alla människor här just nu. (Förutom Isabelle då och några få andra)

Folk beter sig som idioter och det enda man får som ursäkt eller vid diskussioner om det med andra är "Jo men jag/han var ju full och menade det inte.." Visst att man kan göra eller säga dumma saker när man druckit några glas för mycket men det är fortfarande inte okej. Speciellt inte om man bara har det som ursäkt och sen tror att allt ska vara bra igen.

Negativa tjejen här, jobbet har gått skit idag inte orkat ringa så många. Ikväll ska jag Issa och Lina bowla med Jakob och två andra killar från vårt jobb. Jag är inget fan av bowling, men det hade säkert varit kul om jag inte hatade världen just nu.

Men nu ska jag sluta klaga här och ta tag i mitt ringande.. Förhoppningsvis är det en gladare Sanna och ett positivt inlägg nästa gång. 

/S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0