En dag närmre helg!

Bowlingen igår var helt okej, jag Issa och Lina spelade på en bana och killarna på en. Issa och jag slutade på en delad andraplats på vår bana. Mycket nöjda tjejer. Efter bowlingen gick vi till Native och tog några öl, Issa lämnade efter en stund men jag och Lina hade trevligt med grabbarna några timmar.

Idag är en bättre dag än igår. Ringer på roligare kunder och det är en dag närmre helg! Håller på att kolla upp biljetter till sverige över påsk, suger att bo i Göteborg då biljetterna ligger på 5000kr dit.. Lite segt när du kommer till Stockholm för 30-50 euro med ryan air. Men det är inget att gråta över, förhoppningsvis betalar pappa halva eller hela biljetten. Kul ska det bli iallafall, måste bara bestämma om jag ska flyga till Göteborg eller till Kastrup istället som är billigare.

Ikväll är Linas sista kväll, och jag tror jag talar både för mig och Isabelle när jag säger att det ska bli skönt när hon åkt hem. Inte för att vi inte gillar att ha henne här, men vi är så otroligt trötta då det har varit många utgångar och sena nätter samtidigt som vi jobbat som vanligt. Kommer behövas två veckors rehab! 

/Sanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0